tirsdag den 13. oktober 2009

Advarsel! Brokkerok indlæg på min blog!

Ja simpelthen! Jeg er træt, jeg har ondt i ryggen, jeg er tørstig og jeg er igang med Leif Davidsens "Den ukendte hustru" og ville rigtig gerne sidde med en kop te og læse, men er istedet igang med at rydde op, vaske, skrubbe og vaske tøj. Hvorfor så det? Hvorfor sætter jeg mig ikke bare og læser med teen? FORDI....Fordi min kære kæreste bliver 30 år imorgen og da vi ikke er gift er han teknisk set pebersvend, og jeg regner stærkt med at der imorgen sådan ca. kl. lort står 6-10 mennesker og vil ind og råbe hurra, ha' en kop te og kaffe og måske lidt morgenmad (som jeg så sandelig regner med de selv har med!!!) Og, åh gud, ja jeg trot såmænd også at de stiller en kæmpe tønde foran døren.

Nå, men nu har jeg faktisk ikke engang tid til at sidde her og skrive, jeg skal liiiiige svinge støvsugeren (Undskyld, Tonny der bor nedenunder!!) og lægge det sidste tøj på plads....Jeg tror nu lige jeg har tid til at klare det der med tørsten, et glas vand burde jeg ha' tid til.

Jeg sagde det jo - brokkerok på min blog! Aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh

Ingen kommentarer:

Send en kommentar