søndag den 25. oktober 2009

Fish 'n' chips

Igår var jeg ude at spise med en dejlig veninde, vi skulle rigtig sludre og sladre, og vi fik da også vendt alle emnerne. Det var hyggeligt og sjovt, men også meget, meget lækker mad. Vi fik kyllingeburger og fransk chokoladekage til dessert - uuhmmm. Caféen hedder café L'orange, og ligger i valby, lige overfor spinderiet. Kan virkelig anbefales!
Nå men i aften skal vi så ha' fish 'n' chips. Manden var på undervandsjagt igår - altså personligt kan jeg slet ikke se det fede ved at ta' afsted midt i nattens mulm og mørke og hoppe i vandet med en harpun og simpelthen går på jagt, men han elsker det - og han fangede en stor havørred.
Kan I se hvor mange point der lige gik rent ind på farkontoen hos Lucas?


Men nu sidder jeg så her i sofaen med computeren, som jeg snart ligger fra mig til fordel for en god krimi, og lytter til larmen fra køkkenet og glæder mig til vi skal spise.

Og....så efterlyser jeg årets 1. strikkeprojekt, jeg elsker at strikke på disse vinteraftener, og jeg ved der er så mange af jer bloggere der er helt enormt kreative, så smid gerne en kommentar med link til din blog hvis du er en af dem, eller hvis du læser en af dem :-)

1 kommentar:

  1. Hej søde Anna, Vil bare sige at jeg flittigt følger med i Jeres hverdag og synes det er super hyggeligt. Du er en god skriver og får virkeligt beskrevet Jeres projekter mv. på en super livlig måde. Bliv ved med det...:-) Hyg dig og jeg glæder mig allerede til at læse om hvad menuen har stået på....:-)Knus Angelika

    SvarSlet