torsdag den 8. oktober 2009

Mor, glæder du dig til vi skal spise? Vi har lavet herrepizza med mega meget fyld på!!!

råbte en meget entusiastisk madglad dreng på 4½ år, da jeg kl. 18.00 låste mig ind i lejligheden. Det begyndte at regne på vejen hjem så jeg var iført, uldtrøje, jakke, regnslag, vanter, taske og et træt hoved. Mit svar kunne let være blevet en smuuuule irriteret, men efter vores i øvrigt meget vellykkede teammøde igår hvor en af vores værdier er støttende og positiv kommunikation i familien, var mit svar selvfølgelig "Ja, skat, det lyder mega lækkert og det glæder jeg mig meget til" Jeg fik smidt alt tøjet, næsten da, og blev beordret ned i sofaen til en gang løvernes konge og hjemmelavet pizza mændende i huset havde lavet. De var meget stolte (ja, både ham på 4½ og ham på 30) og den smagte også fantastisk!
Da Lucas ikke kunne spise mere insisterede han på at pakke sin rest ind og putte den i madkassen til imorgen, og da han lagde sig til at sove sagde han: "mor, jeg glæder mig til at spise madpakke i børnehaven imorgen".
Han er sgu så nuttet og de bliver altså så store.
(Jeg vil lige for en god ordens skyld lige ævne at min datter var hjemme hos sin allerbedste ven, August, og ikke bare er blevet glemt i farten:-))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar