torsdag den 15. oktober 2009

Igår var det Runes fødselsdag, hurra, hurraa, hurraaa!

Ja, igår var det jo så at min mand blv 30 år - eller, nej ikke min mand for så havde der ikke stået en kæmpe olietønde nede på gaden og min bil ville ikke have været pakket helt ind i husholdningsfilm.
Vi blev vækket meget, meget tidligt (5.30) af en flok syngende venner, som havde morgenbrød med og det var faktisk rigtig hyggeligt. Man kan godt se at min søn har arvet B-menneske genet :-) Og her er kl. altså 6.20

Senere på dagen skulle vi på tur. Hans gave fra os 3 er en tatovering, som han længe gerne har ville have. Han skulle selvfølgelig ikke have den på dagen, men vi skulle kigge i nogle tattoo shops.
På hovedbanegården mødte vi en meget stor hund. Min spinkle lille fis af en søn eeeeelsker hunde, han vil faktisk gerne giftes med 'hans' kenzo (vores gode vens hund), og han sagde: "Mor, må jeg gerne spørge om jeg må ae den?" Det måtte han, og efter vi havde snakket lidt med ejeren af denne flotte engelske mastiff - som altså kun er hvalp, 11mdr. og allerede vejer 110kg!!! - fik Lucas også lov at gå en runde med den foran hovedbanegården. Hold da op hvor så det sjovt ud - se selv:
Altså vi må jo ikke have hund herhjemme, ellers havde vi haft en, me vi tænker alligevel på at anskaffe os en for der står ikke noget om at man ikke må ha' en pony :-)
Nå, men vi kom videre, omend der blev snakket meget om de store hund resten af dagen.
Godnat herfra!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar