mandag den 5. oktober 2009

Netto og havørred og en røvfuld passion

Aaaah igår var det søndag, sådan en rigtig søndag, hvor vi var rundt og besøge lidt hist og pist, fik skiftet sengetøj, spillet kalaha med den ene og lynet Mcqueen på Wii'en med den anden, bagt lækre grove boller, og til sidst spist dejlig søndagsmiddag.
Manden her i huset tog nemlig sin harpun (ja, sådan en har han!) over skulderen og tog sig en dykketur fredag aften, og hjem kom han med 2 lækre, lækre havørreder. Den ene spiste vi så igår med citronskiver og persille i og så i ovnen. Brune ris, hollandaise sauce og grøntstænger. Og hyggeligt var det også.
Og så var det jo også lige at jeg måtte fylde lageret op når nu Netto simpelthen holdt udsalg på økologien - en hulens masse gulerødder, flere poser peberfrugter, 3 agurker og 3 forskellige bakker tomater, til halv pris! Ja, tak.
Nå, men idag skal jeg til Passionlounge hos Pernille med min lille økocafé og jeg glæder mig til lidt ekstra passion. Kommer du?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar