torsdag den 1. oktober 2009

Første hjælp til immunforsvaret!

Uha, det er blevet koldt - det er virkelig efterår nu! Det er slut med t-shirts hjemme hos os nu.
Jeg kan nu godt lide efteråret, så længe jeg er klædt på til det vel og mærke. Nybagte boller og varm kakao, kastanie-samleture og en tur i skoven for at kigge på alle de flotte farver bladene har, dét synes jeg er hyggeligt.
MEN efteråret er også, for mange mennesker, starten på snotnæser, sløje børn og flere sygedage. Derfor kickstarter jeg den allerførste Food-lounge (et nyt månedligt foredrag, jeg fortæller meget mere om, om lidt) med foredraget:
”Første hjælp til immunforsvaret – tips, info og opskrifter på mad der holder dig og dine børn sunde og raske hele vinteren”
Jeg har inviteret Kitt Tvile fra Familieevolutionen.dk til at komme og fortælle om hvilke råvarer der booster vores immunforsvar og jeg vil sørge for at du får opskrifter med hjem så det er nemt at gå hjem og implementere de måske nye råvarer.
Den allerførste Food-lounge: ”Første hjælp til immunforsvaret” løber af stablen onsdag d. 7. oktober kl. 17.15 i Huset, Jagtvej 111C, 2200 Kbh. N. Entré: 100kr. Tilmelding er nødvendig, så tilmeld dig på mad@food-delicious.dk
Fortæl gerne videre om Food-lounge til alle de børnefamilier du kender :-)

Kommer du? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar