onsdag den 28. oktober 2009

Happy halloween!!!

Idag har vi spist fyldte rødspætter - og fyldet var champignoner og rejer i flødesauce mmmm... En håndfuld brune ris med ærter i til og så var jeg glad, datteren knap så glad, hun spiste kun ris og den ene obligatoriske "du-skal-smage-på-det" bid. Sådan en har vi nemlig herhjemme, og jeg synes det er vigtigt at have. Både fordi jeg synes der er noget forkert i at lade barnet sige "Det kan jeg ikke li" når det aldrig har smagt det før, men også fordi det ku' jo rent faktisk være at barnet GODT ku' li' det. Men for at det skal lykkes skal det selvfølgelig ALTID være ok når barnet har smagt og så siger "Det kunne jeg ikke lide".


Nå, men nu er det jo snart halloween og imorgen skal vi til halloween fest i victorias klasse. Jeg glæder mig rigtig meget (dels fordi jeg selv har været med til at arrangere den, og dels for at lære de andre bedre at kende, og så ELSKER jeg at klæde mig ud) Så her til aften har vi skåret græskarmænd og de står nu så fint og kigger på os :-) Jeg fandt dem i Irma til 20 kr. stykket og de var faktisk ret nemme at skære i - det plejer græskar bestemt ikke altid at være.

Lucas' skulle have sur mund og en hugtand, så det fik den.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar