onsdag den 21. oktober 2009

Deeeeeet eeeeer risengrød m m m ....

Vi har en sløj pige herhjemme. Hende den 6 årige. Hun startede med at være lidt varm og have 'ondt i panden' som hun sagde, idag er hun så også begyndt at hoste og er blevet hæs det lille pus. Da vi jo er et arbejdende folk herhjemme, og havde taget en fridag hver allerede for at passe syge børn, måtte vi hive mormorkortet ud af ærmet - heldigvis har vi en sød mormor der elsker sine børnebørn utrolig højt og rigtgi gerne vil dem (og ikke arbejder!!!) Så jeg kørte Victoria ud til mormor og hentede hende igen senere på dagen.
Ja, altså hvis jeg skal være helt ærlig - og skal man ikke det på sådan en blog her? - så havde jeg dårlig samvittighed over at få hende passet når hun er sløj, og hun havde heller ikke rigtig spist så meget idag så hun fik lov at vælge aftensmaden idag, og det blev.......tadadada.....Risengrød. Når nu vi er igang med at være ærlige kan jeg jo også ligeså godt indrømme at jeg faktisk godt kan lide det, det smagte dejligt med smørklat og kanel. Bare det ikke er fottit og helt uden for 'sæsonen'
Det synes vi alle 4 og her er det billede jeg fik taget: Ja, altså jeg er faktisk gået hen og blevet lidt i julehumør, jeg har lyst til at høre julemusik, spise marcipan, bage julekagefigurer og jeg er gået igang med ønskelisterne - jeg ved det er lidt tidligt, men jeg er blevet enig med mig selv idag, om at jeg må acceptere det og så for filan smække noget julemusik på. Jeg har det dejligste jule musik, og når jeg rigtig går igang, skal jeg nok lige give en anbefaling videre med titler osv. hvis du selv er sådan en sucker for (GOD!) julemusik som jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar