fredag den 23. oktober 2009

Pitabrødene igen igen

Igår havde jeg sene kunder, og med den sløje pige var det virkelig nødvendigt med teamwork. Så jeg var hjemme hele formiddagen med hende og Rune kom og overtog da jeg så skulle på arbejde. Jeg havde så fået lavet dej til pitabrød og Rune bagte den så der var mad når jeg kom hjem. Det er sltså teamwork der batter! (jeg havde nemlig, ikke 1, men hele 2 forældremøder jeg lige skulle nå resten af aftenen)
Men altså, de her pitabrød (som du kan finde opskriften på under et tidligere indlæg om pitabrød) er så super læækre og nemme!!! at købe pitabrød bare slet ikke er en mulighed herhjemme mere.
Rune havde igår koncentreret sig utroligt meget og at forme og rulle dem meget, meget flade, så de var....ja, PERFEKTE!!! Så havde han oven i hatten lige lavet en gang hjemmelavet chili, som han også mestrer til UG.
Vi fik dejlig mad, han fik masser af ros og alle var glade! Og mætte :-)
Nu er det fredag og jeg skal ned og købe lidt øko vingummi'er til mine søde børn, så der er lidt til disney sjov senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar