onsdag den 7. oktober 2009

*teammøde* og peter beier choko...

Idag har vi herhjemme holdt teammøde. Du ved ligesom man gør på mange arbejdspladser hvor man snakker om hvordan det går, har man nået sine mål? Måske sætter man nye mål, lægger strategier og måske lige får diskuteret et par emner igennem.

Sådan nogle holder vi også herhjemme i team *superforældre* jeps, det er vores team navn :-)

Nå, men teammødet gik godt, vi fik vendt det hele, sat tingene i perspektiv og planlagt et par ting eller to, alt imens vi drak te og spiste fantastisk lækker Peter Beier chokolade - Uuuuuuuhmmmmmmmm PETER BEIER CHOKOLADE!!! Jeg ææææælsker god chokolade og meget gerne med marcipan i. My favorite!

Og så købte jeg lige dem her med hjem til børnenes weekend guf:


Ih altså jeg kunne jo ha' købt hele butikken, men det gjorde jeg ikke, jeg vil så gerne sige at det er fordi jeg er bevidst og ansvarlig for min sundhed men øh...det var vist mere fordi 10stk. chokolader blev 113kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar