torsdag den 26. november 2009

Blandet tak!

Tak for jeres søde kommentarer til mine skolekvaler, det hjælper altså - det gør det!
Og tak til min mor og far for at have lært mig spansk fra barnsben så jeg nu er rimelig sprogsej og kan både lidt af det ene og det andet.
Tak til min søde søster og svoger for at komme og hygge og få behandling hos mig i eftermiddags.
Tak til universet fordi jeg har været booket op den sidste uges tid.
Tak til mine skønne unger fordi de sover og ser så lækre ud.
Tak til manden i huset for at have lavet dejlig mad til jeg kom hjem fra arbejde kl 20.
Tak til vejrguderne for at de holdt det (rimelig) tørt de 40 minutter det tager mig at cykle hjem.
Ja, jeg har faktisk meget at takke for, og det er faktisk thanksgiving idag :-)
Til sidst - tak for at min seng står klar til mig nu!
Godnat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar