fredag den 20. november 2009

Svømning og en madpakke for meget!

Ej, helt ærligt. Hvor skørt er det ikke lige? Selvom jeg er vild med at lave madpakker, og elsker at pakke små bøtter med diverse og en lille pakke (ja, undskyld!) sølvpapir med dit og dat, så er det altså tosset ligefrem at lave en madpakke for meget!
Ikke desto mindre var det det der skete igår aftes, og imorges stod vi i skolen i 0.A med en madpakke (heldigvis sammen med en hel del andre forældre der også havde glemt at det var maddag) som vi kunne ta' med hjem igen.
Nå, men spist blev den jo senere af sultne børn der kom hjem.
Og så har vi været til svømning - det i sig selv er ikke den største bedrift for det er vi sådan set hver fredag (eller næsten) men idag gik det rigtig godt! Hvor storepigen sidste gang sad på kanten hele timen igennem, hoppede hun rundt, kiggede under vandet og svømmede med plade. Ja begge børn var glade og seje og turde alt muligt. Men der var altså også kommet nyt legetøj, og det skal man altså ikke undervurdere!
Og så er det jo fredag, og jeg har VIRKELIG snoldet idag, jeg var nemlig et smut forbi Helsemun idag (Ved hovedbanen - fantastisk sortiment i alt!) og jeg købte sukkerfri vingummi og chokolade (sødet med maltsirup istedet, ikke noget kemi her, tak) og øko nødder overtrukket med øko choko og lækre, bløde lakridser lavet af rene ingredienser og rigtig lakridsrod - uhmmm
Men okay det blev jo så også 101 kr. Men vi har altså også slik til de næste 3 fredage (øhøm hvis de voksne ikke liiige kommer til at snuppe en lakrids eller to)
Men nu er det weekend, og jeg glæder mig. Jeg skal godt nok lave lidt arbejde, men vi skal også i svømmehallen, besøge den skønne hund vi ikke passer mere, vaske noget tøj, vaske lidt mere tøj, støvsuge og vaske gulv, rydde op på Bassens værelse....nej vent nu lidt lige nu er det fredag, jeg sidder i sofaen med et glas rødvin og er træt og hænger, disney sjov kører selvom ingen ser det, børnene leger med pigelego - og jeg NYDER det!
God weekend!
Skriv gerne en kommentar - det er så hyggeligt at høre fra jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar