mandag den 23. november 2009

Hov!

Smørklatten fra igår blev slet ikke forklaret! Nu er det ligesom om det er faldet lidt til jorden, men det var ham splejsen på 4 år der igår snuppede smørklatten fra risengrøden inden den nåede at smelte og haps haps lige ned i løgneren - og så vejer han kun 15 kg!
Nå men idag har været en mærkelig fantastisk dag på trods af den lede migræne der ellers truede med at melde sin ankomst - jeg vandt dog!
En freelance journalist ringede til mig fordi hun skal skrive en artikel om alternativ behandling til babyer og børn til VI FORÆLDRE og vil høre om jeg vil fortælle om zoneterapi - Yes please! og tak!
Og så har jeg været hos fantastiske Fie, tjek hende ud - hun er virkelig skøn og dygtig.
Og så har manden også fået en guldstjerne i bogen. Menuen stod på biksemad idag, jeg er ikke så vild med biksemad, så han købte pastinakker, selleri og gulerødder og lavede alternativ sund biksemad - Det var sødt gjort!

1 kommentar:

  1. Hej Anna! Det lyder da spændende med det interview, håber du får noget godt ud af det! Du skriver hvor det biver publiceret, ikk`?
    Kærlig hilsen, Lise ;-)

    SvarSlet