onsdag den 4. november 2009

Grøntsagstærte

Nå okay, så var det lige jeg synes jeg havde fået en skidegod idé. Igår kogte jeg en masse kylling til kylling i karry og resten tænkte jeg så jeg ville bruge her til aften til en tærte med kylling, bacon, tomat og brocolli. Jeg har nemlig været alene hjemme da manden skulle ud og lege under vandet.
Jeg kan godt lide tærte og tænkte det var nemt, hurtigt og sundt - hele 3 ting på en gang. Men så var der bare liiiige den detalje at børnene åbenbart ikke synes tærte er et hit - overhovedet faktisk. Den ene rørte kun den obligatoriske 'du-skal-smage-inden-du-siger-du-ikke-kan-lide-det' bid, den anden gravede kun baconstykkerne fri og spiste dem.
Nå, ja så skriver jeg mig lige det bag ørerne og glæder mig over de elsker muslinger, sushi og rejer.
Jeg har lidt snot der skal uddrives så jeg hopper i sengen NU.
godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar