søndag den 1. november 2009

sludre Lucas

Hold da op for en talestrøm der flød ud af kæften på min søn idag - HELE dagen. "Ved du hvad? bla bla bla" og "jeg kan få den her til at lyse, vil du se?" og "disco, disco, disco kugle" osv. osv. osv. Jeg overdriver ikke, han har snakket og snakket og sunget og hoppet og råbt lidt, altså på den der 'jeg-er-glad-og-hygger-mig-og-leger-og-tænker-ikke-på-at-der-er-andre-mennesker"-måde.
Vi har tilbragt det meste af dagen hos Farfar og Lise, der bor så hyggeligt med en dejlig gård på lækre Østerbro. Vi har hygget med æbleskiver, nøddemix med macadamia nødder (I LOVE!!!) og...Den lækreste finsk lakrids fra Irma. Den er meget, meget anbefalelsesværdig!
Bagefter gik Rune, farfar og ungerne ud i gården og legede, og fik kolde hænder, og Lise og jeg fik lidt ro og hyggelig samtale.
Vi sluttede med boller og karry, vilde ris og til dessert Irmas flødeis, vanilje og blåbær. Uhhmmm igen.
Og så hjem i seng!

Nå, men jeg havde jo lovet jer både billeder fra halloween festen, de kommer en anden dag, for nu sidder jeg her i sofaen og kameraet ligger heeeelt ovre på spisebordet.
MEN gaveuddelingen kan jeg godt fortælle om:
Der er simpelthen gang i gaverne i blogverdenen, og jeg nåede at være med hos Line så jeg er meget spændt på hvad de kommer ind af døren.
'Legen' går ud på at jeg udlodder 3 gaver til de første 3 der skriver en kommentar til dette indlæg, det skal være noget hjemmelavet. Derefter skal de 3 uddele gaver på deres blog og så videre og så videre (altså hvis man har en blog, eller får man bare en gave :-))
Jeg glæder mig til at se hvem der når det først, så skynd dig at skriv! Også selvom du bare læser med engang imellem.

Godnat fra den givelystne :-)

1 kommentar:

  1. Jeg vil da gerne være den første til at kommentere på denne skønne blog...og den anden og den tredje og .....
    Tak for dine altid skønne og inspirerende blogs...Jeg er næste lige så stor fan af din blog som af din skønne mad ;0)

    SvarSlet