mandag den 2. november 2009

Passion

Her til aften har jeg været til Passion Lounge hos Pernille Melsted, som jeg altid er den 1. mandag i måneden.
Det er et fantastisk arrangement som handler om passion, at finde sin passion, udleve sin passion, finde passionen i sit arbejde i sit privatliv - ja alt om passion. Og det er så inspirerende! Især for sådan nogle som mig der altid har så mange idéer.
En af mine passioner er jo mad, er jeg altid at finde til passion Lounge med min lille økocafé. Idag var der romkugler, kokoskugler og kakaobanan muffins, alt lavet på nødder og tørret frugt og ingen sukker. Næste passion Lounge er den 1. mandag i december og jeg synes du skal komme hvis du vil inspireres til at få plads til mere passion i dit liv. (Og så vil der være sååå meget juleknas i økocaféen)

Opskriften på kokoskuglerne får du lige her:
300g. dadler
1dl. kokosmel
4-5 spsk. olivenolie
4 spsk. ren kakaopulver

Alle ingredienserne køres godt sammen i en foodprocessor.
Når det er blevet en ensartet masse, trilles de til kugler og rulles i kokos.

Velbekomme med god samvittighed

Ingen kommentarer:

Send en kommentar