søndag den 22. november 2009

Madpakker og en smørklat

Jamen altså, jeg kan slet ikke beskrive HVOR fantastisk det er det der med at lave madpakker mens maden står og simrer. Men det er helt 100 sådan det er blevet herhjemme, for:

  1. Så er morgenen reddet og der er tid til at vågne roligt, spise morgenmad og får tøj på, som altså er det eneste vi når om morgenen - nej efter utallige kommentarer har vi også fået det der rede hår ritual på plads, så krøllebøllen ikke bliver drillet over at være en krusedulle, ja der er masser at tænke på når man går i skole.
  2. Aftenen er reddet, moren aka mig og faren kan gøre hvad vi vil - AAAAAHHHHH. I aften står den på CSI og te i sofaen.
  3. Vi er alligevel i køkkenet på det tidspunkt og tit og ofte skal maden lige passe sig selv et stykke tid og så er det gjort.

Imorgen står den på:

½ med øko filet

½ med tun med mayo

½ med leverståhej, som morfar siger.

2 cherrytomater

en lille bøtte frosne ærter

en lille bøtte makrel med ske til

Ja ja, vi pudser lige glorien for som i kan se: ingen sølvpapir! (Der er ikke nogen der behøver at vide at det er fordi vi er løbet tør, vel?)

Jeg har næsten ingen stemme haft denne weekend, og nej det er desværre ikke fordi jeg har været til koncert, og selvom jeg ikke har det skidt eller som sådan er syg, er det utrolig udmattende at være hæs.

Og så...tadadada...har jeg taget hul på (sådan i fuld offentlighed og foran andre mennesker) julemusikken - Frank Sinatras christmas collection. Den er så dejlig, meget anbefalelsesværdig til rolig julestemning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar