onsdag den 4. november 2009

Æggemad

Der var engang hvor æg ikke var særlig populære i min verden, det var i 5,6,7,8,9 klasse. NEJ TAK, jeg skulle fandme ikke nyde noget af at sidde der og pakke en lugtende æggemad ud i klassen, men:
Jeg elsker æg!
Der var også engang hvor man kun måtte spise et æg om ugen fordi ellers var den helt gal med kolesteroltallet. Det er en skrøne, du må gerne spise æg hver dag hvis du ellers er sund og rask.
Nå men jeg elsker jo æg og jeg spiser æg næsten hver dag enten som røræg, blødkogte, hårdkogte, æggekage, omelet, tærter, rå æggeblomme på en tatarmad - you name it, i eat it!Nu har jeg så lige spist sådan en dejlig mellemmåltidsæggemad.
Groft rugbrød, smør (SMØR - ikke kærgården) æggeskiver, salt og en god mayo - uuhhmmmmm.
Nu kan jeg klare mig til frokost.
Og hvis du ikke ved hvad I skal ha' til aftensmad i aften kan jeg måske inspirere med kyllingetærte med brocolli, tomat og basilkum. Måske lidt bacon hvis vi er rigtig frække :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar