onsdag den 18. november 2009

fiskefrikadeller og pommes frites.

Det var hvad menuen var her til aften i 'casa de Anna' Laksefrikadeller faktisk, og store kartofler skåret til pommes frites bagt i ovnen ved 200 grader i ½ times tid med lidt olie. Mmmm, lidt mangel på grønt indrømmer jeg blankt, men det skulle gå stærkt og være nemt og så blev det sådan.
Og igen idag gjorde jeg det som jeg altså er blevet meget tilhænger af - lave madpakkerne mens fritterne var i ovnen og frikadellerne stegte.
Så bum-tju-hej der er 2 stk. fyldte madkasser i køleskabet (en ninja turtles og en prinsesse) og 1 stk. afslappet mor her på sofaen.
Madpakkerne består af:
½ med øko leverpostej
½ med øko røget filet, som smager af fantastisk meget
½ med øko spegepølse
1 gulerod
1 stk. rød peber
1 stk. gul peber
1 fiskefrikadelle fra middagen
og 1 fin serviet
Velbekomme!

2 kommentarer:

  1. en skønne dag vil jeg være lige så god (eller bare halvt...) til mad som dig Anna...

    SvarSlet
  2. Dén madpakke er lige til copy-paste...tak (har lige købt bittesmå beholdere, som måske, men kun måske kan erstatte de der sølvpapirsklumper, som jeg også laver). kh Anette

    SvarSlet