søndag den 8. november 2009

I fredags var det oldemors fødselsdag - hurraaa.

Denne weekend har vi tilbragt i sommerhus. Hold nu op hvor var det dejligt at være lidt væk og hygge.
Vi tog derop fredag og havde aftalt med de retmæssige ejere af sommerhuset aka Runes mor og stedfar at vi lavede mad klar til de kom. De ville nemlig komme ved halv syv tiden og de havde oldemor med, som fyldte 82 år. Det skal jo fejres, så vi havde lavet avocado og rejer til forret, elgsteg i rødvinssauce til hovedret og dejlig lagkage til dessert - Tillykke og Hurraaaa!

Jeg har været enormt energisk i weekenden og været ude og løbe 2 gange, den ene med tid på og jeg vil godt ha' lov at prale, for jeg synes sgu det er helt okay, jeg løb 1 kilometer på 6 min. Så nu har jeg fået blod på tanden og vil holde fast i det løberi.
Og så er der lige de der skønne børn, jeg var ude og gå tur med Lucas i de små veje i sommerhuskvarteret og han fanst hjulspor, helt entusiatisk råber han:"MOR! Lad os følge de julespor og se om de fører hen til hvor julemanden bor!" Så det gjorde vi, og vi konstaterede altså desværre at, nej, julemanden bor ikke i Grevinge ihvertfald.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar