fredag den 27. november 2009

Fredagssnolder

Der er disney sjov ligenu, og herhjemme må man få en lille bøtte snolder når der er disney sjov. Egentlig gider hverken den ene eller den anden at se det (MEGET forståeligt, har I set de crap tegnefilm det indeholder?) Nå, men fredagssnolder var idag:
et par sukkerfri (fra helsekosten sødet med malt istedet) frugtvingummier
et par søde, bløde panda lakridser (også fra helsekosten)
et par sure mænd - urtekrams små gule syrlige vingummier - uhmm
og en lille chokojulemand
Og ja, jeg pudser lige glorien :-)
Nu skal jeg i køkkenet og bage cookies til juleteater med børnehaven imorgen, og fordi jeg er mig eeeelsker jeg det!
Rigtig god weekend!

Ps. Det er eddermame heldigt det ikke er idag det er thanksgiving, for hold da magle en kæmpe skylle jeg blev ramt af på vejen hjem idag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar