tirsdag den 10. november 2009

Mortens and som egentlig burde være en gås...


I aften skal vi ha' and højst sansynligt ligesom en stor del af Danmarks befolkning.

Og jeg sidder her i sofaen ved siden af min store datter der spiller Nintendo Wii, og spørger:"Øh, mor? hvad går det der ud på?" store pige altså.

Nå men når nu jeg sidder her i sofaen undrer du dig så over hvordan der også kan blive lavet and? Det er såmænd manden der tidligere idag annoncerede at han nok skulle lave mad idag. Mums filibaba siger jeg bare og glæder mig til om 30 minutters tid hvor vi skal smovse and, brune kartofler og alm kartofler med sauce.

Og da jeg var nede i Netto lige før blev jeg altså tvunget til at købe en pose æbleskiver med hjem, så til dessert skal vi have æbleskiver og varm kakao - helt iorden mortens aften!

Nå men udover at han laver mad ham manden, fik jeg også lige en historietime tidligere som selvfølgelig handlede om at man slet ikke burde spise and idag men gås, for det var i en gåse stald (ja, det hedder det nok ikke, men altså jeg det leger vi lige ikk'?) ham Morten gemte sig og de der gæs skræppede så han blev bustet - never the less er det altså en and der ligger og syder og bobler i vores ovn og her dufter så dejligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar