fredag den 13. november 2009

ostemad og grøn te

Kl. 16.04 trådte jeg ind af døren, våd, træt og lidt sulten. Jeg gik ud i køkkenet meget tæt efterfulgt af den meget skønne (og ret tykke) hund vi passer i weekenden. Derefter fulgte børnene:"Mor, må jeg få en riskiks med ost?" Selvfølgelig måtte hun det, lillebror ville så gerne ha' en med ost OG mayonnaise. Det fik han men 2 bidder senere kom han løbende og var slemt skuffet over den mad (ja, og nu undrer du dig måske over at jeg i det hele taget gav ham en sådan mad, men denne dreng spiser alstå meget mærkelige madder - en løgmad fx. eller mayo på leverpostejen) Nå, men han fik en uden mayo, dog insisterede jeg på at han sagtens kunne spise den riskiks han kun havde taget 2 bidder af bare med nyt ost. Rimelig sur tog han maden og gik ind i stuen. Jeg lavede så lige en rugbrød med ost til mig selv og en kande grøn te med fersken og ingefær (UHM!!) og gik selv ind i stuen. Lucas spørger så:"Mor, må jeg smage?" Det må han og han siger:"Det er en lækker mad du har lavet til dig selv mor!"
Han er simpelthen så nuttet - helt objektivt set, offcourse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar