tirsdag den 17. november 2009

en lækker blå drage

Jeg er simpelthen blevethelt vild med denne lille blå drage (og også andre varianter af den)
Denne blomme og ingefær smager fantastisk (hvis man kan li' ingefær vel og mærke) Vi har spist den med kyllingefrikadeller og gulerodsskiver og brune ris. Altså bare lige stege frikadellerne og så stege gulerødderne med og så et glas over værsgo'.

Jeg kan rigtig godt lide selv at lave at fra bunden, saucer, dressinger, kager og brød - MEN derfor er jeg slet slet ikke for fin til at bruge et glas i ny og næ, men jeg er kræsen omkring prefabrikerede produkter, men disse saucer giver jeg thumbs up!
Jeg har fundet dem i FØTEX, men de findes sikkert også andre steder.
Ellers har vi haft en opkastende pige her til morgen, det er jo aldrig sjovt, men hun har det meget bedre og jeg tror bare lige det har været en engangsforestilling.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar